BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Teamkoordinator til Kantine og Rengøringsområdet
Da den nuværende Teamkoordinator for Kantine og Rengøringsområdet har sagt ja tak til en uddannelsesstilling i TRECO, søger vi nu hendes afløser. Du skal være mødestabil og god til planlægning. Hvis du samtidigt bevarer overblikket når det går stærkt, så kan det være dig, vi søger…
Om jobbet
Kantine og rengøring er et lille team på 5 medarbejdere incl. Teamkoordinator. Teamet står for den daglige rengøring på TRECOs 4 adresser og drifter 3 kantiner i Aalestrup. Du vil som teamkoordinator stå i spidsen for den daglige arbejdsfordeling. Du har samtidigt den daglige drift af en kantine. Her serveres der mad kl. 9 og kl. 12.
Stillingen er på 32 timer om ugen og med reference til HR-Manager.
Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet:
- Arbejdsplaner for rengøring
- Madbestilling
- Drift af en kantine
- Koordinering ved ferie og sygdom
- Kontrollere kvaliteten af rengøring på de forskellige adresser
- Ad hoc.
Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du allerede i dag arbejder indenfor rengøring/kantine området, og at du trives med den omhu som opgaverne kræver. Stillingen kræver ikke, at du er uddannet indenfor området, men det kræver, at du har en lyst til koordinering og daglig rådgivning af dine kolleger. Alternativt har du erfaring som koordinator men ingen erfaring med at arbejde med rengøring, men du kan sagtens se dig selv arbejde indenfor området.
Det er en fordel, hvis du:
- Har erfaring med rengøring og kantine drift
- Har erfaring med koordinering af tidsplaner
- Har erfaring med madbestilling
Som person er du glad for at tage ansvar, og du får hurtigt opbygget gode relationer til dine kolleger. Du trives i en hverdag, hvor det er vigtigt at nå opgaverne til tiden. Du er vedholdende og god til at få alle detaljer med. Det er naturligt for dig at få struktur på opgaverne, så de bliver løst med ensartet kvalitet.
Virksomheden tilbyder
Vi har en tillidsfuld kultur, hvor der er plads til selvstændig planlægning af arbejdsopgaverne, og du får frihed under ansvar. Vi har fokus på vidensdeling og sparring på tværs af afdelingerne omkring nye idéer og initiativer. Vi har en god personaleforening, hvor vi løbende har sociale tiltag, som er med til sikre et godt arbejdsmiljø og trivsel.
Herudover kan vi tilbyde:
- Afvekslende opgaver
- Gode udviklingsmuligheder
- Løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring
Har du spørgsmål angående stillingen kan du kontakte: Teamkoordinator Linda Jensen 44125059/HR-Manager Lise Bak 44128416.
Tiltrædelse: Hurtigst muligt - vi ansætter, når den rigtige kandidat er fundet.
TRECO-gruppen: TRECO A/S har afdelinger i Aalestrup og Hadsund. Vi udvikler, konstruerer og producerer tyndpladeprodukter og automationsløsninger i tæt samarbejde med leverandører og kunder. Som medarbejder hos TRECO oplever man en hverdag med ansvar, hurtig udvikling og samarbejdende kolleger. Vi er tilgængelige, åbne og oprigtige i vores tilgang til samarbejde, og vi ser muligheder frem for begrænsninger. Virksomhederne er ordreproducerende og leverer produkter til såvel ind- som udland.
For nærmere information besøg vores hjemmesider www.treco.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vesthimmerlands Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid
-Arbejdsgiver:
Treco - Bjergegaardsvej, Bjergegaardsvej, 9620 Aalestrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://app.jobmatchprofile.com/d6hfft/treco-as/ayxry5/koordinator
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5857541